onsdag 9 februari 2011

Pannkakor


Idag har det varit en helt vanlig onsdag....fast ändå inte.
Vädret har varit näst intill vår likt,men jag hann ändå inte ut förrän mörkret började skymma.
Det som var det allra annorlundaste med denna onsdagen var att jag gjorde pannkakor.
Ja det kan låta lite konstigt och man kan undra vad det är som är så speciellt med det.
Jag har inte gjort pannkakor på 1 år och 10 månader..................
Evelina var den som älskade pannkakor och frågade efter det då och då även när hon var sjuk och om hon inte var sugen på tacos som hon nästan alltid var.
Så idag när Emelie kom hem från skolan så frågade hon om vi inte " bara " kunde ha pannkakor till middag idag, och så blev det.
Tankarna kom så klart till vår lilla älskling och när man fick sockra och dela pannkakor till henne. Hon va nog med i köket och smakade lite hon också..(tänk om jag själv kunde tro på allt jag skriver)

Kan passa på att berätta att det är Internationella Barncancerdagen på tisdag den 15/2 och tack alla som säljer och köper våra änglar. Som ni kan se så är det inte långt till miljonen nu och det är tack vare alla er och min mamma som gör detta fantastiska jobb. Men den som är mest berörd av detta är ändå Evelina. Hade inte Evelina blivit sjuk och inte vi mist henne,, så hade förmodligen inte forskningen haft denna miljonen till hjälp för att försöka rädda fler barn.............

Evelina är nu en ängel,den vackraste sötaste av dom alla och hon är oerhört älskad och saknad. Hon vill hjälpa andra barn att få leva med sin mamma,pappa,syster och bror. Så alla ni där ute, va med och hjälp Evelina och bidra till Evelina fonden./Tack

1 kommentar:

  1. Samarbetar våra änglar tro? Vi hade pannkakor idag.
    Det är en fantastisk summa ni ha uppnått. Och det är inte slut än. Kramar

    SvaraRadera