onsdag 29 december 2010

Saknar så...

Jag saknar så att få hålla om dig
Jag saknar så att få pussa din mun
Jag saknar så att få höra dig skratta
Jag saknar så att få se dig le

Jag saknar så att få höra dig ropa på mig
Jag saknar så att få höra dig "kivas" med dina syskon
Jag saknar så att höra dig leka från ditt rum
Jag saknar så att höra dig säga "jag vill inte"
Jag saknar så att få väcka dig på morgonen och se dig öppna blåa ögon

Jag saknar så att se dig springa och leka på vår tomt
Jag saknar så dina släng pussar och vinka hej då
Jag saknar att få prata med dig och höra din röst
Jag saknar så att få höra dina små fötter tassande på golvet

Jag saknar så att höra dig sjunga dina egna sånger
Jag saknar så att få se dig dansa
Jag saknar så din arm om mig när vi sover
Jag saknar så din doft
Jag saknar så ditt ljusa silkes lena hår mot min kind

Jag saknar så att få hålla din lilla hand i min
Jag saknar värmen från din kropp mot min
Jag saknar att få borsta ditt hår


Jag saknar så att bara få vara din mamma - värför skulle du till himlen behöva vandra

Jag saknar dig så............/Mamma

4 kommentarer:

  1. Finner inga ord <3...kram

    SvaraRadera
  2. Jag vet också vad saknad är...........
    Stor kram
    Nera

    SvaraRadera
  3. Åhhh... mina tårar rinner.
    Livet är så orättvist!
    Kram till er alla ♥
    Gott Slut och ett riktigt Gott Nytt år!
    Var rädda omvarann.

    SvaraRadera
  4. Livet är så orättvist!
    Tänker på er.
    Gott nytt år!
    Kram Sandra

    SvaraRadera