torsdag 14 april 2011

Oro i kroppen.....eller saknad

Har varit en hel del ganska bra dagar och när man trotts allt mår ganska OK så byggs det upp en hel del smärta inom en.
Och till slut så orkar man inte hålla allt inne utan det måste ut och släppa lite på trycket.
Idag var det nog en sån dag för mig. Kände mig så nere och ledsen även om jag känner mig mycket piggare med mera ork sen jag började med min träning.
Tog en promenad med hunden uppe i skogen. Jag gick där och lyssnade på fågel kvitter och lugnet som finns där.
Tankarna var givetvis på Evelina. Jag saknar henne så oerhört mycket. Hennes röst och skratt och hela hennes härliga närvaro som spred så mycket glädje för hela familjen.
I skogen plockade jag några vitsippor som jag satte hos Evelina,hon älskade verkligen att plocka blommor när vi var ute i naturen.
Jag tittade tillbaka i bloggen och såg att just idag för 2 år sedan mådde Evelina riktigt bra och vi hade några fina dagar
Så här skrev jag:

Idag har det varit en lugn och skön dag.Kvh kom vid 11 och tog blodprover på Evelina som jag har fått svar på nu.HB 106,vita3,9.netrufila 2,4.trombocyter 59.crp6. och natrium och kalcium värden är också bra.Det var några lever värden som är något förhöjda igen,hoppas det rättar till sig tills vi ska till Lund.Vi har varit uppe CSK Evelina och jag och lämnat avföringsprov och så skulle dom sätta heparin i slangarna för dom ska inte användas på en vecka nu så inte blodet stelnar i dom.Hon är mycket pigg och glad och sjunger hela tiden.När vi kom hem så mötte vi Cissi och Spike utanför. Evelina blev glad och vi pratade en stund.Man saknar att umgås med goda vänner,men Cissi och Evelina kom överens om att vi snart skulle ha en fest.En underbar dag med härligt väder..

Det blev ingen mer fest för Evelina........................

Älskar dig hjärtat


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar