onsdag 6 april 2011

Hälso event på sommarlust

I lördags var jag och min mamma på ett sk hälsoevent på sommarlust här i Kristianstad. Mässan bestod av allt i hälsans tecken som massage och nyttigheter till smycken och seanser.
Vi hade bokat till två seanser denna dag, det gäller att passa på när det är på hemma plan.

Första sensen var med ett Medium från Staffanstorp som heter Eva. Hon var en glad och mycket rolig och lättsam kvinna. Med sig hade hon en tjej som heter Frida som vi minns från melodifestivalen med låten Upp och Hoppa. Ja vems favorit låt var inte det ?? Evelina älskade den eller rättar sagt älskar den och sjöng den jämt. Jag blev så positivt överraskad och tänkte att kommer inte Evelina nu så....... Eva pratade glatt med många där och Frida sjöng för oss bla just Upp och Hoppa ochSonja Aldens Du är allt som jag la in på bloggen för lite sen och som jag bara älskar. Min lilla prinsessa satt väl och sjöng med bland molnen och hade inte en tanke på att hennes mamma skulle vilja ha en hälsning....vem vet.

Den andra seansen var med en kvinna som heter Jill och kommer från Göteborg. Hon var också lättsam att följa och lyssna på och alla har ju olika sätt att förmedla budskapen från andra sidan. Tyckte dock att det blev lite mycket när hon pratade med anden så att vi hörde det..... men på det stora hela helt ok och många blev jätte glada för sina budskap.

Dagarna flyter på och vi kommer närmare två års dagen. April månad består av så många olika minnen med Evelina både härliga och mindre bra. April var sista gången vi alla var tillsammans som en hel familj hemma och vi tog vara på våra bra dagar med Evelina. Evelina var mycket sjuk denna månaden och vi inväntade att hon skulle på börja sin strålning och sen sin transplantation och sen skulle allt bara bli bättre...........

Älskar dig lilla fina hjärtat och varje dag är plågsam utan dig, saknar dig så oändligt mycket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar