söndag 20 september 2009

Änglar Finns dom???



Hej alla läsare.
Har fått en del förfrågningar om var man kan köpa änglarna som Evelinas mormor gör.
Bor man i Kristianstad så kan man köra till A Livs i Fjälkinge för där ska finnas och även snart inne på Domus i stan.Det finns även änglar nere på Evelinas dagis men det är ju mest till personal och föräldrar och barn.Det finns en del ute i Laholm i någon guldsmeds affär och blomster affär i Hishult.Sen har vi några i Stockholm hos Evelinas faster sen är det mest privat personer som säljer lite överallt.Men givetvis finns dom att köpa för alla andra också.Man får jätte gärna ringa till Evelinas mormor som bor i Knäred så skickar hon hem den/dom.
Hon heter Rose-Marie Juhlin 0430-50620 eller 070-2451002
Änglar finns överallt har man sett på marknader mm men det är inte alla som gör det för att hjälpa dom cancer drabbade barnen

Här är bilder på några typer av änglar men det kan varriera från gång till gång.Jag hade inte alla sorter hemma denna gång så det finns mycket mer att välja på.Det kommer även öronhänge och mobil smycken. Tack alla för att ni köper änglar och skänker en tanke till våran fina lilla Ängel som är djupt Älskad och enormt saknad

6 kommentarer:

  1. Åh vad bra att man kan ringa till din mamma angående änglarna. Jag vill väldigt gärna hjälpa till att sälja dom och jag har redan fått förfrågan i min butik om vart man kan köpa dom.

    Kram Agneta

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Mittnamn är Linda och bor i Knäred!
    Jag har själv en Ängel och kommer ha med även Änglar att sälja på mina hemförsäljningsträffar för Blingo & innerum!
    Ta väl hand om er !
    Tänker på er!
    Många kramar Från Knäred

    SvaraRadera
  3. Hej våra namn är Gundi och Håkan och vi kommer från Osby.Vi har köpt många av dina änglar och dessutom sålt ett stort antal av dem åt dig.Men proceduren var omständig så vi började också att tillverka änglar för många frågade efter dem.Vi gör likadant tillverkar,säljer och skänker 50% av all tillverkning till Barncancerfonden.Har satt in 5.040:- sedan början på sept.2009 Varje insättning är en gåva och vi skänker också alla drabbade en tanke vid varje insättning.Kramar fr. Thuvessons

    SvaraRadera
  4. Hej
    Jag heter Gunilla och bär sedan jul en av dina underbara änglar om halsen.
    Fick den av min dotter som köp den på Lunds sjukhus. Tusen tack och jag tycker att ni har varit fantastiska.
    Gunilla

    SvaraRadera
  5. Hej jag heter Elizabeth, Vill gärna köpa dina änglar i med det hjälpa barn cancer fonder..
    bor norr om Stockholm vallentuna.Var kan jag få ta på den?...Tack För dina finna insatser.

    SvaraRadera
  6. Skulle vilja köpa änglar i födelsedagspresent. Vad kostar dom? Kan Ni skicka? Mvh Pernilla Bengtsson; pernillatherese@hotmail.com

    SvaraRadera