söndag 29 mars 2009

Allt ser bra ut

Denna dagen har gått väldigt fort,med tanke på att klockan skulle ändras framåt.Klockan va visst redan tjugo i elva när jag kom ut i köket och skulle ta frukost och den va borta då. Alla värden har så gott som rättat till sig nu,och hon mår även lite bättre nu.Pulsen verkar att ha blivit bättre ligger närmare 60 nu i alla fall. Hon äter jätte duktigt och har nästan gått upp 1 kilo.Hon va hård i magen idag och fick ha lite hjälp med att få ut det,men nu verkar det bra.Humöret går lite upp och ner.Glad och gosig ibland men när man minst anar det hugger hon på en.Det är så roligt att lyssna på henne när hon sätter igång och tjabbar.Efter att hon fått lavemanget sa hon "Jag har nog lärt mig en läxa idag" Idag är hon mest min tjej. Hon säger åt Emelie att vara snäll vid mig och inte fuska när vi spelar spel.Hon pustar och stånkar fortfarande endel,men dom vet ej varför.Hon har lite besvär med ögonen ,imorse när solen sken in blev hon arg och såg inget.Så det va bara att stänga ute solen. Imorgon är det ny cytostatika igen, 2ggr om dagen måndag tisdag.Hon ska även ha ögon droppar 3 ggr om dagen ,för medicinen hon får torkar ut ögonen.Emelie och jag körde en runda till Nova Lund ,hon vill alltid shoppa när hon är här nere.Önskar bara man hade lite mer pengar för det finns mycket man vill ha. Nu har Emelie och Fagge åkt hem och Evelina och jag stannar kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar