torsdag 19 mars 2009

Nästan som sommar


I morse när Evelina vaknade och fick se att solen sken,så sa hon att det är nästan som sommar idag. Hon längtar så tills hon kan springa bar ben och i sina klänningar. Hon ville så gärna gå ut lite idag,visst är vi försiktiga men lite luft kan ju inte skada. Hon blev besviken när jag bylltade på henne termobyxor,vantar och mössa. Hon lekte i lekstugan och kastade boll med Zack. Men nått som hon längtat efter är att hoppa på sin studsmatta.Jag sa åt henne att hoppa försiktigt ,men hon härjade på som vanligt och det va härligt att se att hon kunde det.En bra dag full med lek och vardagliga bestyr.Jag körde en runda till Eko för där har jag inte varit på 1/2 år minst,det är mitt sätt att koppla av och tänka på annat.En skön kvälls promenad med Annkristin blev också av,får passa på mens man kan.Imorgon bitti kör vi till Lund igen,men har vi tur blir det bara lite provtagning och sen hem igen.Men man vet ju aldrig,så det är bäst att förbereda sig för att vi kanske får stanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar