söndag 15 mars 2009

Ännu en bra dag hemma


Evelina har sovit gott och länge.Emelie och jag körde till Tollarp,där hon hade match idag med 95 orna. Det gick inte så bra,dom förlorade. Fagge och Evelina åkte ut till farmor och farfar i öllsjö,för farfar skulle firas lite. Emelie och jag körde också dit sen. Där var även Niklas och Isse och kusinerna Anton och Alva.
Evelina piggnar till och leker med dom.Alva följer med oss hem sen och dom leker lite till.Evelina blir ledsen när Alva ska åka hem.Idag äter hon inte så bra,det enda vi lyckas få i henne är ett Happy meal. Det ska packas och tvättas en massa kläder idag,för imorgon åker vi till Lund.Det är en obeskrivlig känsla och oro man går och bär på. Jag har inte vågat tänka så mycket på vad som ska ske,men nu är vi där...
Imorgon strålas hon första gången,sen 2 gånger om dagen fram tills på torsdag då dom avslutar med en gång. Hon är så glad här hemma ikväll,leker med sina barbies och sjunger.Det är underbart att höra henne.Hon förstår inte mycket av vad hon ska gå igenom.


Gud som haver barnen kär,
se till mig som liten är.
Vart jag mig i världen vänder
står min lycka i Guds händer.
Lyckan kommer, lyckan går,
du förbliver, Fader vår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar